itecom.pl
itecom.pl

AUDYT PRZEDWDROŻENIOWY I KONSULTING

Audyt przedwdrożeniowy obejmuje zakres działań gwarantujących określenie bieżącego zapotrzebowania Klienta w zakresie rozwiązań informatycznych, systemów zabezpieczeń, systemów sprzedaży oraz szeroko pojętego wyposażenia powierzchni handlowych.

W SKŁAD USŁUG WCHODZI:

  • 1
    ocena infrastruktury technicznej polegająca na przeglądzie: - funkcjonujących rozwiązań sprzętowych i programowych - sieci teleinformatycznej - systemów zabezpieczeń
  • 2
    przedstawienie propozycji optymalizacji funkcjonujących rozwiązań lub
  • 3
    przedstawienie propozycji wdrożenia nowych rozwiązań informatycznych
  • 4
    opracowanie szczegółowego budżetu wprowadzonych zmian
  • 5
    określenie harmonogramu działań

Analiza przedwdrożeniowa pozwala na:

  • 1
    identyfikację zagrożeń
  • 2
    weryfikację obecnej sytuacji
  • 3
    zaplanowanie optymalizacji funkcjonujących rozwiązań
  • 4
    opracowanie wzmocnienia bezpieczeństwa danych
  • 5
    określenie zakresu wdrożenia nowych rozwiązań

W wyniku przeprowadzonych działań z zakresu audytu przedwdrożeniowego otrzymuje się pełen zakres informacji niezbędnych do:

  • 1
    optymalnej modyfikacji i rozbudowy funkcjonującego rozwiązania informatycznego
  • 2
    prawidłowego i efektywnego wdrożenia nowego rozwiązania informatycznego
  • 3
    podjęcia trafnej decyzji w zakresie doboru odpowiedniego rozwiązania oraz zakupu nowego bądź częściowej wymiany posiadanego sprzętu komputerowego i innego wyposażenia.

Usługi konsultingowe proponowane przez Itecom gwarantują pełne doradztwo w zakresie:

  • 1
    infrastruktury informatycznej
  • 2
    systemów zabezpieczeń
  • 3
    systemów wspomagających zarządzanie firmą
  • 4
    systemów sprzedaży
  • 5
    systemów magazynowych
  • 6
    wyposażenia powierzchni handlowych
  • 7
    innowacyjnych urządzeń samoobsługowych

Skuteczne wykorzystanie proponowanych przez nas rozwiązań pozwala na:

  • 1
    wzrost zysków firmy
  • 2
    zwiększenie efektywności pracy
  • 3
    skuteczny kontroling
  • 4
    obniżenie kosztów
  • 5
    rozwój firmy
Dokładamy wszelkich starań, aby proponowane rozwiązania informatyczne maksymalnie wykorzystywały możliwości współczesne informatyki i Internetu dla potrzeb Państwa firmy.
Komórka
62 584 27 49

Wdrożenia i projekty

Właściwie dobrany system informatyczny jest warunkiem sprawnego funkcjonowania firmy. Wdrożenie każdego rozwiązania poprzedza audyt przedwdrożeniowy, który pozwala na optymalne przygotowanie procesu wdrożenia zarówno ze strony Klienta jak i naszej.

Każdorazowo ustalany jest harmonogram wdrożenia. Czas realizacji przyjętych działań uzależniony jest od wielu czynników. Między innymi ważne są:

  • 1
    konieczność dostosowania systemu informatycznego do indywidualnego zapotrzebowania klienta
  • 2
    ilości wdrażanych funkcjonalności rozwiązań
  • 3
    stanu infrastruktury informatycznej
  • 4
    poziom wyszkolenia kadry pracowniczej

Firma Itecom prowadzi wdrożenia:

  • 1
    infrastruktury IT
  • 2
    systemów sprzedaży
  • 3
    systemów magazynowych
  • 4
    systemów dedykowanych
  • 5
    rozwiązań WAN opartych na połączeniach VPN
  • 6
    systemów backup\'owych i klonujących dane
Każdy typ wdrożenia wymaga indywidualnego podejścia i opracowania właściwej strategii działania zarówno pod względem technicznym jak i ekonomiczno-finansowym.
Konsultanci Itecom zajmujący się projektowaniem poszczególnych systemów, oferują rozwiązania dopasowane do potrzeb naszych Klientów. Najważniejszym założeniem podczas wykonywania danego projektu jest optymalna realizacja wszystkich wymagań względem systemu ze szczególnym uwzględnieniem:
  • 1
    wymogów technicznych i norm zawartych w aktach prawnych
  • 2
    bezpieczeństwa ludzi i mienia
  • 3
    efektywności stosowanego sprzętu
W przypadku realizacji inwestycji na poziomie budowy, instalacji lub generalnej odnowy funkcjonujących rozwiązań proponujemy Państwu usługi projektowe, doradcze i instalacyjne w zakresie:
  • 1
    systemów alarmowania pożarowego (SAP)
  • 2
    systemów telewizji przemysłowej i monitoringu CCTV
  • 3
    systemów sygnalizacji napadów i włamań (SSWiN)
  • 4
    systemów oddymiania (SO)
  • 5
    dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO)
  • 6
    kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy (RCP)
  • 7
    sieci teleinformatycznych
  • 8
    systemów dedykowanych pod indywidualne potrzeby Klienta
Komórka
62 584 27 49

Opieka serwisowa

W celu utrzymania niezawodności wdrożonych systemów, konieczna jest stała kontrola jakości działania, bieżąca optymalizacja, szybka reakcja na awarie oraz usuwanie aktualnych problemów w funkcjonowaniu systemów. Usługi tego typu wykonywane są na zasadzie stałej współpracy lub usług jednorazowych realizowanych w ramach opieki serwisowej. Realizacja usług incydentalnych uzależniona jest od aktualnego zapotrzebowania Klienta na dany typ usługi i nie pociąga za sobą stałego kosztu miesięcznego. Usługi tego typu nie są klasyfikowane jako priorytetowe i pociągają za sobą wyższy koszt jednostkowy.

Klienci, którzy decydują się na stałą współpracę w ramach umowy serwisowej, otrzymują:

  • 1
    gwarancję szybkiej reakcji na zlecenie
  • 2
    niższą stawkę za godzinę serwisową
  • 3
    bezpłatne konsultacje telefoniczne
  • 4
    dedykowany telefon serwisowy
  • 5
    opiekuna serwisowego
  • 5
    stałą gotowość serwisu do realizacji zlecenia
  • 6
    gwarancję priorytetowej obsługi zlecenia
  • 7
    bezpośredni dostęp do konsultantów
W każdym przypadku gwarantujemy wysoki poziom usług realizowany przez wykwalifikowany personel i najnowocześniejsze narzędzia pracy.
Komórka
62 584 27 49

Administracja i helpdesk

Usługa administrowania siecią realizowana jest w ramach umowy serwisowej.

W SKŁAD USŁUG WCHODZI:

  • 1
    instalacja i konfiguracja systemów serwerowych Windows, Linux oraz oprogramowania serwerowego (np. baz danych, zabezpieczeń antywirusowych, ftp, systemu backupowego, itp.)
  • 2
    instalacja i konfiguracja stanowisk roboczych oraz urządzeń peryferyjnych
  • 3
    instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych (router, switch, firewall itp.)
  • 4
    pełna administracja i zarządzanie systemami serwerowymi, siecią oraz telefonią
  • 5
    bieżąca eliminacja usterek sprzętowych i programowych

Helpdesk:

Z pomocy informatycznej świadczonej poprzez helpdesk mogą skorzystać wszyscy Klienci Itecom od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Klienci współpracujący z nami w ramach umowy serwisowej otrzymują dostęp do helpdesk 24-godzinny przez 7 dni w tygodniu. Usługa pozwala uzyskać natychmiastową pomoc poprzez bezpośredni kontakt z serwisem.
Komórka
62 584 27 49

Usługa zdalnego dostępu

Usługa zdalnego dostępu umożliwia w ciągu niewielkiego odstępu czasu uzyskać połączenie internetowe z dowolnym komputerem lub serwerem i zdalnie nim sterować w sposób taki, jakby serwisant siedział przed nim bezpośrednio.

W ramach usługi:

  • 1
    konfigurujemy programy i system operacyjny na odległość
  • 2
    świadczymy usługi zdalnych szkoleń oraz diagnozy usterki
  • 3
    eliminujemy bieżące problemy w działaniu systemu

Usługa zdalnego dostępu gwarantuje:

  • 1
    szybkie usunięcie usterki
  • 2
    oszczędność pieniędzy
  • 3
    bieżące wsparcie informatyka przy wykonywaniu trudnych operacji w systemie
Warunkiem niezbędnym do korzystania z usługi jest dostęp do Internetu, uruchomiony system Windows i odpowiednio skonfigurowany program komputerowy. Gwarantujemy bezpieczeństwo danych i ochronę prywatności oraz indywidualny sposób rozliczeń.
Komórka
62 584 27 49

Naprawy i dostawy sprzęty

Świadczymy usługi mające na celu badanie bieżącego zapotrzebowania firmy w zakresie sprzętu komputerowego niezbędnego do funkcjonowania każdego systemu informatycznego. Udzielamy pełnej pomocy w doborze odpowiedniego sprzętu, jego konfiguracji i uruchomienia.

W ramach obsługi firm proponujemy następujące urządzenia:

  • 1
    serwery
  • 2
    sprzęt sieciowy
  • 3
    komputery stacjonarne
  • 4
    laptopy
  • 5
    drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
  • 6
    różnego typu akcesoria
  • 7
    sprzęt specjalistyczny
  • 7
    oprogramowanie
Oferujemy szeroki wybór sprzętu w korzystnych cenach. Bazujemy na bogatej ofercie najlepszych światowych producentów. Gwarancja i krótki czas reakcji na zgłoszenie problemu zapewniają wysoki poziom stabilności oraz bezpieczeństwa oferowanych przez nas rozwiązań. Polecamy rozwiązania specjalistyczne dla poszczególnych branż w szczególności dysponujemy szeroką ofertą kierowaną dla sieci handlowych.
Komórka
62 584 27 49

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Firma Itecom dysponuje wyspecjalizowaną kadrą pracowniczą, która świadczy profesjonalny serwis instalowanego sprzętu i systemów, zarówno informatycznych jak i systemów zabezpieczeń oraz sprzedaży. Priorytetem dla nas jest utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i systemów funkcjonujących u naszych Klientów. W ramach serwisu gwarancyjnego obowiązują regulacje stosowane przez poszczególnych producentów zarówno urządzeń jak i systemów.

W zależności od potrzeb Klienta serwis pogwarancyjny urządzeń i systemów polegający na:

  • 1
    diagnozie awarii urządzenia/ systemu oraz określenia kosztów naprawy
  • 2
    przeglądzie stanu technicznego urządzenia / systemu
  • 3
    usuwaniu awarii w terminie uzgodnionym z Zamawiającym
  • 4
    doradztwie i fachowej pomocy w bieżących problemach
  • 5
    dostarczaniu części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych
  • 6
    serwisowaniu urządzeń / systemów według planu uzgodnionego z Zamawiającym
  • 7
    sprzęt specjalistyczny
  • 8
    optymalizacji pracy urządzeń / systemów
Posiadamy dobrze wyposażoną w sprzęt serwisowy flotę samochodową tak, aby w szybki i łatwy sposób realizować zlecenia naszych Klientów. Prężnie działający helpdesk świadczy usługi dla kilkuset Klientów na terenie całej Polski przez 7 dni w tygodniu. W przypadku awarii sprzętu komputerowego dysponujemy serwisem stacjonarnym, który świadczy usługi z zakresu naprawy sprzętu, w szczególności laptopów poprzez usługę reballingu.

Dla pełnego bezpieczeństwa systemów proponujemy umowy serwisowe, w których zobowiązujemy się do:

  • 1
    planowania wizyt serwisowych zgodnie z ustalonym harmonogramem
  • 2
    określonej w czasie reakcji na awarie
  • 3
    zabezpieczenia ciągłości działania systemów i urządzeń
Komórka
62 584 27 49

Outsourcing informatyczny

Mając na uwadze Państwa wygodę, czas i pieniądze proponujemy outsourcing informatyczny co oznacza dosłowne korzystanie z zasobów zewnętrznych w zakresie obsługi informatycznej dla firm Niewątpliwą zaletą usługi jest eliminacja braku płynności pracy firmy z powodu usterek komputerów czy też sieci teleinformatycznej oraz obniżenie kosztów obsługi IT poprzez prowadzenie systematycznych działań zapobiegawczych

Zakres świadczonych usług w ramach outsorcingu informatycznego:

  • 1
    bieżący audyt sprzętu i oprogramowania
  • 2
    doradztwo w wyborze optymalnych rozwiązań teleinformatycznych
  • 3
    instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnego z aktualnym zapotrzebowaniem
  • 4
    wdrażanie oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą
  • 5
    okresowe przeglądy i konserwacja sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • 6
    administrowanie siecią i serwerami
  • 7
    wdrażanie działań mających na celu wzrost bezpieczeństwa danych firmy

Korzystając z usługi outsourcingu informatycznego otrzymują Państwo pełną gwarancję::

  • 1
    zachowania poufności danych Państwa firmy
  • 2
    kompleksowości świadczonych usług
  • 3
    stałego poziomu kosztów
  • 4
    legalności stosowanego oprogramowania
Rozpoczęcie realizacji usługi outsourcingu informatycznego poprzedza wykonanie pełnej analizy zapotrzebowania u Klienta na podstawie, której ustala się optymalny sposób współpracy.

Wycena wartości świadczonych usług w ramach usługi realizowana jest w oparciu o:

  • 1
    ilość serwerów i komputerów
  • 2
    ustalony czas reakcji na wezwanie
  • 3
    ilości wizyt w miesiącu objętych zryczałtowaną miesięczną opłatą
  • 4
    rodzaju i ilości oprogramowania zainstalowanego u klienta
Komórka
62 584 27 49