itecom.pl
itecom.pl

Dostawy wyposażenia powierzchni handlowych

W ramach serwisu technicznego sieci handlowych świadczymy wyspecjalizowane usługi typu:

  • 1
    montaż, konfiguracja i serwis urządzeń, w tym instalacje osprzętu w boksie kasowym
  • 2
    legalizacje i serwis wag
  • 3
    instalacje, wymiany i naprawy wago skanerów oraz czytników kodów kreskowych i sprawdzarek cen
  • 4
    serwis sprzętów na stanowiskach mięsnych typu wagi, krajalnice i inne
  • 5
    montaż i serwis systemów CCTV, SSWiN, SAP, PPOŻ, Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy, sieci teleinformatycznych i systemów oddymiania oraz dźwiękowych systemów oddymiania
Jesteśmy dostawcą profesjonalnego wyposażenia powierzchni handlowych typu boksy kasowe, regały sklepowe różnego typu, wyposażenie biur itp. Dostarczamy i serwisujemy specjalistyczne wyposażenie stanowisk warzywnych i mięsnych oraz drzwi automatyczne.

Do Państwa dyspozycji w zakresie proponowanych usług pozostawiamy:

  • 1
    dedykowanego informatyka i opiekuna serwisowego
  • 2
    helpdesk 24-godzinny przez 7 dni w tygodniu
  • 3
    telefon serwisowy
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie serwisu technicznego sieci handlowych.
Komórka
62 584 27 49

Serwis i przeglądy wyposażenia

W ramach stałej współpracy z sieciami handlowymi, która realizowana jest na podstawie umowy serwisowej zapewniamy bieżący serwis wszystkich dostarczonych elementów wyposażenia.

W ramach serwisu:

  • 1
    diagnozujemy awarie, określamy koszty naprawy i usuwamy awarie
  • 2
    realizujemy przeglądy techniczne
  • 3
    świadczymy fachową pomoc w bieżących problemach
  • 4
    dostarczamy części zamienne i szybko zużywające się oraz materiały eksploatacyjne
  • 5
    serwisujemy dostarczone wyposażenie
Przeglądy okresowe wykonywane są w zależności od rodzaju wyposażenia raz lub dwa razy do roku oraz na każde zlecenie Klienta.
Komórka
62 584 27 49

instalacje systemów zabezpieczeń

Itecom specjalizuje się w montażu i serwisie Systemów sygnalizacji włamań i napadu (SSWiN) oraz instalacji Systemów alarmowania pożarowego (SAP), systemów oddymiania (SO) i dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO).
Świadczymy usługi z zakresu systemów monitoringu wizyjnego (CCTV). Dostarczamy kompleksowe rozwiązania dla powierzchni handlowych i magazynowych.
Dla skutecznej ochrony i bieżącego monitorowania potencjalnie niebezpiecznych zachowań konieczne jest stosowanie pewnych i sprawnie działających urządzeń, dlatego w ramach proponowanych rozwiązań opieramy się tylko na sprawdzonym sprzęcie i najlepszych producentach.

W ramach serwisu technicznego sieci handlowych świadczymy wyspecjalizowane usługi typu:

  • 1
    montaż, konfiguracja i serwis urządzeń, w tym instalacje osprzętu w boksie kasowym
  • 2
    legalizacje i serwis wag
  • 3
    instalacje, wymiany i naprawy wago skanerów oraz czytników kodów kreskowych i sprawdzarek cen
  • 4
    serwis sprzętów na stanowiskach mięsnych typu wagi, krajalnice i inne
  • 5
    montaż i serwis systemów CCTV, SSWiN, SAP, PPOŻ, Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy, sieci teleinformatycznych i systemów oddymiania oraz dźwiękowych systemów oddymiania
Jesteśmy dostawcą profesjonalnego wyposażenia powierzchni handlowych typu boksy kasowe, regały sklepowe różnego typu, wyposażenie biur itp. Dostarczamy i serwisujemy specjalistyczne wyposażenie stanowisk warzywnych i mięsnych oraz drzwi automatyczne.

Do Państwa dyspozycji w zakresie proponowanych usług pozostawiamy:

  • 1
    dedykowanego informatyka i opiekuna serwisowego
  • 2
    helpdesk 24-godzinny przez 7 dni w tygodniu
  • 3
    telefon serwisowy
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie serwisu technicznego sieci handlowych.
Komórka
62 584 27 49

serwis i przeglądy systemów zabezpieczeń

Mając na uwadze szczególną rolę, jaką pełnią systemy zabezpieczeń w funkcjonowaniu sieci handlowych, serwis i przeglądy techniczne realizowane są z zachowaniem szczególnych wymogów.

Przeglądy systemów zabezpieczeń polegają między innymi na wykonaniu następujących czynności sprawdzających:

  • 1
    wymianie zużytych lub uszkodzonych urządzeń
  • 2
    dokładnym sprawdzeniu występowania lokalnych zmian warunków pracy poszczególnych urządzeń
  • 3
    sprawdzeniu stanu instalacji kablowej odcinków położonych w korytach PCV, drabinkach metalowych oraz stanu izolacji
  • 4
    sprawdzeniu stanu zasilania
  • 5
    wykonaniu próbnych rozruchów poszczególnych systemów
  • 5
    sprawdzeniu stanu czystości i usunięciu zabrudzeń
Wykonanie przeglądu potwierdza stosowny protokół, który określa szczegóły kontroli poszczególnych elementów systemu, wskazuje zastrzeżenia co do działania systemu lub zatwierdza system jako sprawny i gotowy do pracy.
Zakres wykonywanych czynności serwisowych zależy od rodzaju systemu, który podlega kontroli serwisowej. W każdym przypadku praca serwisanta warunkowana jest specyfiką funkcjonowania danego systemu.
Nad poprawnością działania systemów zabezpieczeń stałą kontrolę sprawują opiekunowie serwisowi.
Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy 24- godzinny serwis funkcjonujący przez 7 dni w tygodniu.

W ramach serwisowanych przez nas systemów zabezpieczeń znajdują się:

  • 1
    systemy sygnalizacji włamań i napadu (SSWiN)
  • 2
    systemy alarmowania pożarowego (SAP)
  • 3
    systemy oddymiania (SO)
  • 4
    dźwiękowe systemy ostrzegawcze (DSO)
  • 5
    systemy kontroli dostępu
  • 6
    systemy Rejestracji Czasu Pracy (RCP)
Komórka
62 584 27 49

Opieka serwisowa

W celu utrzymania niezawodności posiadanego wyposażenia powierzchni handlowych, konieczna jest bieżąca optymalizacja, stała kontrola jakości działania, usuwanie aktualnych problemów w funkcjonowaniu wyposażenia oraz szybka reakcja na awarie. Usługi tego typu wykonywane są na zasadzie stałej współpracy lub usług jednorazowych realizowanych w ramach opieki serwisowej.

W ramach opieki serwisowej realizowane są:

  • 1
    serwis boksów kasowych
  • 2
    naprawy wyposażenia stanowisk mięsnych (serwis krajalnic i pił do cięcia kości)
  • 3
    naprawy i legalizacje wag
  • 4
    przeglądy okresowe boksów kasowych i innego wyposażenia
  • 5
    serwis i przeglądy urządzeń fiskalnych
  • 6
    serwis skanerów cen Auto ID (sprawdzarki, czytniki kodów)
  • 7
    serwis systemu prowadzenia klienta (bramki, wygrodzenia)
  • 8
    usługi konsultingowe w zakresie doboru wyposażenia

Klienci, współpracujący w ramach umowy serwisowej, otrzymują:

  • 1
    gwarancję szybkiej reakcji na zlecenie
  • 2
    niższą stawkę za godzinę serwisową
  • 3
    bezpłatne konsultacje telefoniczne
  • 4
    dedykowany telefon serwisowy
  • 5
    opiekuna serwisowego
  • 6
    stałą gotowość serwisu do realizacji zlecenia
  • 7
    gwarancję priorytetowej obsługi zlecenia
  • 8
    bezpośredni dostęp do konsultantów
Realizacja usług incydentalnych uzależniona jest od aktualnego zapotrzebowania Klienta na dany typ usługi i nie pociąga za sobą stałego kosztu miesięcznego. Usługi tego typu nie są klasyfikowane jako priorytetowe i pociągają za sobą wyższy koszt jednostkowy.
W każdym przypadku gwarantujemy wysoki poziom usług realizowany przez wykwalifikowany personel i najnowocześniejsze narzędzia pracy.
Komórka
62 584 27 49