itecom.pl
itecom.pl

Audyt systemu sprzedaży i usługi konsultingowe

Audyt systemu sprzedaży ma na celu sprawdzenie aktualnej wydajności systemu. Działania skupiają się na określeniu bieżącego zapotrzebowania na optymalizację i opcjonalnie na częściową lub całkowitą wymianę systemu.

W zakresie wykonywanych działań znajduje się:

  • 1
    ocena stanu technicznego systemu
  • 2
    przegląd funkcjonalności
  • 3
    zaproponowanie optymalizacji lub
  • 4
    przedstawienie propozycji wdrożenia nowego systemu informatycznego
  • 5
    opracowanie budżetu wprowadzanych zmian
  • 6
    określenie harmonogramu działań
Audyt systemu pozwala wyeliminować wszystkie słabe punkty działania systemu sprzedaży oraz zweryfikować bieżącą sytuację. Na podstawie przeprowadzonych działań Klient ma możliwość podjąć trafną decyzję w zakresie doboru właściwej opcji: przeprowadzenia optymalizacji bądź całkowitej wymiany systemu informatycznego.
Usługa realizowana jest przez doświadczonych pracowników, których wiedza i umiejętności gwarantują optymalne dopasowanie systemu do zapotrzebowania Klienta.
Usługa realizowana jest przez doświadczonych pracowników, których wiedza i umiejętności gwarantują optymalne dopasowanie systemu do zapotrzebowania Klienta. - Pomagamy w doborze właściwego oprogramowania. - Doradzamy w kwestii wyboru sprzętów oraz urządzeń fiskalnych

Usługi konsultingowe proponowane przez Itecom gwarantują pełne doradztwo w zakresie:

  • 1
    systemów sprzedaży
  • 2
    infrastruktury informatycznej
  • 3
    systemów zabezpieczeń
  • 4
    systemów wspomagających zarządzanie firmą
  • 5
    systemów magazynowych
  • 6
    wyposażenia powierzchni handlowych
  • 7
    innowacyjnych urządzeń samoobsługowych

Skuteczne wykorzystanie proponowanych przez nas rozwiązań pozwala na:

  • 1
    wzrost zysków firmy
  • 2
    zwiększenie efektywności pracy
  • 3
    skuteczny kontroling
  • 4
    obniżenie kosztów
  • 5
    rozwój firmy
Komórka
62 584 27 49

opieka serwisowa

Zajmujemy się obsługą informatyczną sklepów od wielu lat. Doświadczenie w realizacji tego typu usług pokazuje, iż najlepszym sposobem współpracy jest stała opieka serwisowa świadczona na podstawie umowy serwisowej. Specyfika branży handlowej wymaga szczególnie wysokiej jakości usług. Sprawnie działający system sprzedaży, szybka i bezproblemowa obsługa, korzystanie z urządzeń bez zbędnych przestojów to czynniki, które warunkują zadowolenie Klienta z obsługi w danych sklepie. Stosując tego typu politykę dbamy o Państwa zadowolenie poprzez zadowolenie Klientów Państwa sklepu. Idealnie sprawdza się w tym przypadku pomoc techniczna świadczona o każdej porze dnia i nocy.

Współpraca w ramach umowy serwisowej gwarantuje Państwu:

  • 1
    szybką reakcję na zlecenie
  • 2
    niższą stawkę za godzinę serwisową
  • 3
    bezpłatne konsultacje telefoniczne
  • 4
    dedykowany telefon serwisowy
  • 5
    opiekuna serwisowego
  • 6
    stałą gotowość serwisu do realizacji zlecenia
  • 7
    gwarancję priorytetowej obsługi zlecenia
  • 8
    bezpośredni dostęp do konsultantów
Rodzaj świadczonych usług zależy od indywidualnej decyzji Klienta, który może skorzystać z opcji usługi incydentalnej, realizowanej jednorazowo na skutek aktualnego zapotrzebowania. Usługa tego typu nie pociąga za sobą stałego kosztu miesięcznego, nie jest jednak klasyfikowana jako priorytetowa i pociąga za sobą wyższy koszt jednostkowy.
W każdym przypadku gwarantujemy najwyższy poziom usług realizowany przez wykwalifikowany personel i najnowocześniejsze narzędzia pracy.
Komórka
62 584 27 49

helpdesk i usługa zdalnego dostępu

Helpdesk to funkcjonujący w ramach firmy Itecom dział zajmujący się przyjmowaniem zgłoszeń od użytkowników systemów sprzedaży funkcjonujących w placówkach handlowych.

Helpdesk jest odpowiedzialny za:

  • 1
    przyjęcie zgłoszenia
  • 2
    klasyfikację zgłoszenia
  • 3
    przekazanie zgłoszenia do realizacji przez właściwą osobę lub zespół osób
  • 4
    kontrolę wykonalności zgłoszenia
  • 5
    raportowanie oraz przegląd zgłoszeń
Usługa helpdesk realizowana jest poprzez połączenie telefoniczne lub za pośrednictwem Internetu poprzez zgłoszenie drogą mailową.
Zgłoszenia klasyfikowane są jako priorytetowe dla każdego Klienta posiadającego umowę serwisową zawartą na tego typu usługi.
Rodzaj świadczonych usług zależy od indywidualnej decyzji Klienta, który może skorzystać z opcji usługi incydentalnej, realizowanej jednorazowo na skutek aktualnego zapotrzebowania. Usługa tego typu nie pociąga za sobą stałego kosztu miesięcznego, nie jest jednak klasyfikowana jako priorytetowa i pociąga za sobą wyższy koszt jednostkowy.
W każdym przypadku gwarantujemy najwyższy poziom usług realizowany przez wykwalifikowany personel i najnowocześniejsze narzędzia pracy.
W przypadku zgłoszenia incydentalnego zlecenie wykonania usługi następuje drogą mailową. Klient otrzymuje wówczas numer zlecenia oraz szacowany koszt wykonania usługi. Informacje na temat szacowanych kosztów wykonania danej usługi można uzyskać poprzez kontakt telefoniczny.
W ramach helpdesk często wykorzystywane jest narzędzie zdalnego dostępu.
Usługa zdalnego dostępu umożliwia w ciągu niewielkiego odstępu czasu uzyskać połączenie internetowe z dowolnym komputerem lub serwerem i zdalnie nim sterować w sposób taki, jakby serwisant siedział przed nim bezpośrednio.

Za pomocą usługi zdalnego dostępu:

  • 1
    konfigurujemy programy i system operacyjny na odległość
  • 2
    świadczymy usługi zdalnych szkoleń oraz diagnozy usterki
  • 3
    eliminujemy bieżące problemy w działaniu systemu

Zdalny dostęp gwarantuje:

  • 1
    szybkie usunięcie usterki
  • 2
    oszczędność pieniędzy
  • 3
    bieżące wsparcie informatyka przy wykonywaniu trudnych operacji w systemie
Warunkiem niezbędnym do korzystania z usługi jest dostęp do Internetu, uruchomiony system Windows i odpowiednio skonfigurowany program komputerowy.
Gwarantujemy bezpieczeństwo danych i ochronę prywatności oraz indywidualny sposób rozliczeń.
Komórka
62 584 27 49

szkolenia

Itecom jest dostawcą wyspecjalizowanego sprzętu i oprogramowania. Ich obsługa każdorazowo wymaga przekazania niezbędnego pakietu informacji, który umożliwia bezproblemowe korzystanie z danego rozwiązania informatycznego.

Prowadzimy szkolenia na temat:

  • 1
    obsługi urządzeń
  • 2
    obsługi systemów sprzedaży
  • 3
    funkcjonalności systemów informatycznych
  • 4
    Instalacji materiałów eksploatacyjnych
  • 5
    Ochrony baz danych
  • 6
    Inne wg zapotrzebowania Klienta
Organizujemy szkolenia o charakterze zamkniętym, które realizowane są dla pracowników naszych Klientów. Uczestnicy szkoleń otrzymują dostęp do materiałów cyfrowych lub materiałów w formie wydruków.
Zawartość materiałów szkoleniowych jest ulepszana i aktualizowana w odniesieniu do zmian w programie i przy uwzględnieniu opinii płynących od uczestników szkoleń.

Szkolenia organizujemy:

  • 1
    u klienta
  • 2
    w siedzibie naszej firmy
  • 3
    zdalnie
Komórka
62 584 27 49